شرح وظایف :
- اجرای مصوبات و تصمیمات هیئت مدیره و مجمع عمومی.
- تهیه، تنظیم و پیشنهاد خط مشی، برنامه عملیاتی و بودجه سالانه شرکت به هیئت مدیره.
- پیشبینی اعتبار لازم برای خرید خدمات پشتیانی، فنی، تحقیقاتی، تدارکاتی و آموزشی در بودجه شرکت.
- تهیه و تنظیم صورتهای مالی سالانه شرکت و ارائه آن به هیئت مدیره.
- تعیین روشهای اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و آئیننامه مربوط و ابلاغ به واحدهای ذیربط.
- پیشنهاد آئیننامههای مالی، معاملاتی و استخدامی شرکت به هیئت مدیره.
- پیشنهاد تشکیلات تفصیلی شرکت به هیئت مدیره در چارچوب مصوبات مجمع عمومی.
- نظارت بر حسن اجرای آئیننامههای شرکت و انجام اقدامات لازم برای حسن اداره امور شرکت در حدود قوانین و مقررات مربوط.
- اتخاذ تصمیم و اقدام نسبت به کلیه امور و عملیات شرکت باستثنای آنچه از وظایف مجمع عمومی و هیئت مدیره است.
- عزل و نصب کلیه کارکنان شرکت، تعیین حقوق و دستمزد، پاداش، ترفیع و تنبیه آنها براساس قوانین و مقررات و آئیننامههای مصوب مراجع ذیصلاح.
- ارائه گزارشات لازم.
- انجام سایر وظایف محوله.